wtorek, 30 grudnia 2008

Gdańsk nocą

Stało się - 'plener świąteczny' na który zapraszałem w ostatnim wpisie odbył się, nawet w dwóch turach. Pierwszego dnia w sobotę, jedynie dwie osoby zdołały się wybudzić na ustaloną godzinę, ja także nie dałem rady. Następnego dnia (niedziela, 28.12.2008) udało się zmobilizować większej grupie forumowiczów, w sumie zebrało się nas 5 osób (były dwa lekkie spóźnienia, m.in. moje). Nie zabrakło niespodzianek - np szybkiej śmierci baterii jednego z kolegów. Noc w mieście była spokojna, a sam plener przebiegł w bardzo przyjaznej atmosferze.

Zdjęcie z tego posta zgłosiłem do konkursu, jeśli choć trochę podoba Ci się, to będę wdzięczny za oddany głos (który można oddać do końca stycznia, klikając przycisk [b]best of[/b] lub [b]do najlepszych[/b]).

Tutaj kilka fotografii z pleneru wykonanych przeze mnie.
Tutaj kilka fotografii wykonanych dzień prędzej przez Viqy.

1 komentarz:

  1. Zimno, to fakt.. zapomnialam szalika, wiec bylo mi tym bardziej zimniej. Ale po pierwsze poswiecalam sie w slusznej sprawie - bo w sprawie rozwijania swoich zainteresowan :) a poza tym, jak sie ma se soba cieplego (badz ciepla) partnera to jest duuzo lepiej :)

    Musze sie kiedys wybrac do Gdanska, jestes kolejna osoba ktora mi pokazuje ze to piekne miasto :)
    Pozdrawiam, Szczesliwego Nowego roku!

    OdpowiedzUsuń