piątek, 12 czerwca 2009

Darmowy portret na Twojego bloga!

O co chodzi? Blogujesz? Jesteś z Trójmiasta? Potrzebujesz bardziej lub mniej poważny awatar/portret który można umieścić na Twoim blogu? Dobrze trafiłeś (aś, przepraszam że piszę w rodzaju męskim, oczywiście ogłoszenie kieruję także do płci pięknej) - specjalnie dla Ciebie mogę wykonać wysokiej jakości zdjęcie wielkości 100x150px (można uzgodnić inną wielkość, dużo zależy od rodzaju zdjęcia, ale na blogowe potrzeby zwykle 100x150px nadaje się doskonale).

Jakie zdjęcia wykonuję? Mogę zrobić każde zdjęcie według Twojego widzimisię - znalazłeś gdzieś jakieś fajne zdjęcie (magazyn, internet, może masz własny pomysł, którego nie potrafisz samemu zrealizować), i chcesz mieć podobne (lub lepsze!) na swoim blogu? Może potrzebujesz klasycznego, poważnego, oficjalnego zdjęcia na swój profesjonalny blog (polityka, finanse itp)? Może szukasz czegoś naprawdę szalonego (zdjęcie na czubku drzewa, skałce wspinaczkowej, wyskakującego z samolotu na spadochronie czy skaczącego z bungee)? Dobrze trafiłeś, ja zrobię dla Ciebie to zdjęcie. Możemy razem zastanowić się nad wszystkimi detalami, np jeśli będzie to poważne zdjęcie portretowe/popiersie, to możemy wspólnie wybrać kolor oraz fakturę tła itp, tak aby całość ładnie harmonizowała z designem Twojego bloga. Jeśli szukasz czegoś szalonego, a nie wiesz jesze gdzie można by to zrealizować - napisz, może akurat ja znam jakąś pasującą miejscówkę...

Fotografia którą otrzymasz, mimo małych rozmiarów będzie charakteryzować się wiernym odwzorowaniem barw, naturalnym, czystym i świeżym odcieniem skóry. Ja nie odwalam fuszerki, każde dobre zdjęcie które wykonam to świetna reklama dla mnie.

Ile to będzie kosztować? Prawie nic... fizycznie nie będzie to kosztowało ani złotówki - jedynie ew koszt dojazdu do mnie, oraz Twojego prywatnego przygotowania do zdjęcia (ubranie, fryzjer, makijaż, wynajęcie samolotu, helikoptera, bolidu F1, itp plus ew koszt dostarczenia mnie do tego nietypowego miejsca ;-)). Czego oczekuję w zamian? Warunkiem koniecznym do otrzymania darmowego portretu blogowego jest zareklamowanie mojej strony (tego bloga lub oficjalnej - wszystko zależy od tematyki twojego bloga) na każdej stronie na której będzie można zobaczyć dany portret. Więcej wyjaśnień (jeśli będą potrzebne) udzielę osobom zainteresowanym, które zapraszam do napisania do mnie wiadomości tekstowej (proszę nie dzwońcie, dużo łatwiej i wygodniej jest mi wszystko organizować/przemyśleć/układać po otrzymaniu jasno napisanej wiadomości z formularza kontaktowego).

Ogłoszenie darmowy portret na Twojego bloga jest ważne bezterminowo.

Może zainteresują Cię moje starsze posty o podobnej tematyce:
Sesja zdjęciowa za pozowanie
Tani fotograf ślubny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz